Veelgestelde vragen:
Reserveren

Heeft u een vraag over uw autoverhuur? Hier vindt u een antwoord op de meeste vragen. Vindt u nog steeds geen antwoord op uw vraag, neem dan contact op of contacteer één van onze filialen.

Hoe kan ik een wagen reserveren?

Via de website
Een wagen reserveren kan eenvoudig via de website.
  1. Ga naar wagenpark.
  2. Selecteer uw voertuig.
  3. Op de voertuigpagina selecteert u het afhaalpunt en de huurperiode.
  4. Selecteer uw opties (optioneel).
  5. Vul uw persoonlijke gegevens in.
  6. Indien u een bijkomende vraag heeft omtrent de afhaling, inlevering, … vul dit in bij de opmerkingen.
  7. Druk op 'Reserveer nu' en wij behandelen uw aanvraag zo spoedig mogelijk. Per mail zult u een bevestigingsmail ontvangen.
Via de telefoon
Wij zijn steeds telefonisch beschikbaar tijdens de openingsuren om een reservatie vast te leggen. Wij kunnen u onmiddellijk inlichten of de wagen beschikbaar is en u een prijsofferte meegeven. Indien u de wagen wenst te reserveren zullen wij uw gegevens noteren en is de reservatie compleet.
 
Via onze vestiging
U kan ook steeds ter plaatse een reservatie vastleggen, onze gegevens kan u terugvinden op de contactpagina.

Is het mogelijk om opties te reserveren?

Het is mogelijk om naast het voertuig opties te reserveren. Zo is het mogelijk om extra verhuismateriaal (verhuispakket, linten, verhuisdekens, transpallet, steekwagens, rolplanken, …) te huren of sneeuwkettingen, dakdragers of een skibox voor de wintersporten. Voor deze opties wordt er een meerprijs gerekend.

De extra’s kunnen aangevraagd worden tijdens de online reservatie. Indien je dit achteraf nog wil bijbestellen, neem hiervoor dan tijdig contact op met het filiaal van afhaling. 

Kan ik een voertuig huren op een zon- of feestdag?

Een wagen huren op een zondag of feestdag is mogelijk. Hiervoor dien je het reservatieformulier in te vullen met de gewenste dag. Vervolgens zullen we jou contacteren om af te spreken wanneer het voertuig afgehaald kan worden. Naargelang de beschikbaarheid, is dit mogelijks een dag op voorhand. 

Is het mogelijk om mijn reservatie te verlengen?

Kan ik de duur van een verhuurperiode aanpassen?
Het voertuig verlengen kan uitsluitend door contact op te nemen met het filiaal waar je het voertuig hebt afgehaald. De verlenging is pas definitief van zodra dit ook per mail bevestigd wordt.

Wat is in de huurprijs inbegrepen?

Inclusief de huurprijs:

  • Burgerlijke Aansprakelijkheid (BA) met een vrijstelling (franchise) van €500.
  • Omnium verzekering met een vrijstelling van 3% van de cataloguswaarde.
  • Een groot aantal gratis kilometers afhankelijk van de huurperiode en van het type voertuig.
  • Autopechverhelping binnen Europa (lijst landen – zie bij vraag Mag ik met het voertuig in het buitenland rijden?) en dit 24/7.
  • Ecovignet Frankrijk
  • Navigatie (GPS)
  • Airco
  • Assistentie, depannage en autopechverhelping. Pechverhelping is alleen inbegrepen indien het een technische fout aan het voertuig betreft. Bij een fout veroorzaakt door de huurder wordt een meerprijs voor pechverhelping aangerekend, afhankelijk van de locatie en het tijdstip van de depannage. 

Exclusief de huurprijs:

  • Brandstof: de brandstoftank is vol bij afhaling van het voertuig en dient opnieuw vol te zijn bij inlevering van het voertuig. Lukt het niet om te tanken, dan tanken wij het voertuig voor u vol. De prijs van deze tankbeurt wordt toegevoegd op de eindfactuur.
  • Er wordt verwacht dat het voertuig zowel aan de binnen- als buitenzijde proper ingeleverd wordt. Een basisreiniging is door ons voorzien. Indien het voertuig niet netjes ingeleverd wordt, wordt er een meerprijs aangerekend voor de reiniging.
  • Opties (bv een verhuispakket, skibox, … ) zijn niet voorzien in de huurprijs. 
  • Waarborg: de waarborg dient bij afhaling betaald te worden. Dit kan met cash, bancontact of kredietkaart. De waarborg is afhankelijk van het voertuig.