Veelgestelde vragen:
Betalen en waarborg

Heeft u een vraag over uw autoverhuur? Hier vindt u een antwoord op de meeste vragen. Vindt u nog steeds geen antwoord op uw vraag, neem dan contact op of contacteer één van onze filialen.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Bij afhaling van het voertuig kan er betaald worden met Bancontact of kredietkaart (Mastercard of Visa). 

De eindfactuur wordt bij voorkeur per overschrijving betaald of kan in het filiaal met  Bancontact of kredietkaart (Mastercard of Visa) betaald worden. 

Kan er betaald worden met kredietkaart?

Ja, het is mogelijk om met een kredietkaart (Mastercard of Visa) te betalen. Hou hierbij wel rekening dat de eigenaar van de kredietkaart aanwezig moet zijn. 

Wanneer wordt de eindfactuur opgemaakt?

Bij het inleveren van het voertuig tijdens de openingsuren wordt het voertuig nagezien op schade en noteren we de kilometerstand en het brandstofpeil. Op basis hiervan maken we de eindfactuur op.

Indien u het voertuig buiten de openingsuren inlevert, wordt de factuur eerstdaags na inlevering opgestuurd. 

Wanneer ontvang ik een factuur?

Voor elke verhuring ontvangt u een factuur die per mail bezorgd wordt en dit ten laatste enkele werkdagen na het inleveren van het voertuig.

Indien u wenst dat de er gefactureerd wordt op een btw-nummer, dan dient u dit vooraf door te geven.

Moet er een waarborg betaald worden?

Bij elke verhuring moet er een waarborg betaald worden, waarvan het bedrag afhankelijk is van het voertuig. 

Wanneer en hoe wordt de waarborg terugbetaald?

De waarborg wordt verrekend met de eindfactuur van de verhuring. De waarborg wordt onmiddellijk bij opmaak van de eindfactuur teruggestort op het bankrekeningnummer van de klant. 

Indien u de waarborg cash hebt betaald en u wenst deze ook cash terug te ontvangen, dan dient u dit bij afhaling te vermelden, zo niet wordt de waarborg teruggestort op het opgegeven bankrekeningnummer.